30 van Zandvoort 2022

25 maart 2022 - Zandvoort, Nederland

Vrijdag 25/3/22 rond 12.30 uur vertrokken met mijn wandelmaatje Yvonne naar het Amsterdam Hotel in Zandvoort.  Rond 14.00 uur lekker ingecheckt en hotelkamertje bewonderd en koffertjes gedropt.

Hmmm, het licht in de badkamer doet het niet, dus voordat we de omgeving gaan verkennen nog ff langs de receptie.  Uhm mevrouw, heeft u het sleutelkaartje in de houder naast de deur geplaatst?? 🙈 nee dus🙈 ach ja...ik ben ook (as) blond he 😂🤣.

Goed eerst maar een lekker Zandvoort ontdekken....om de hoek van het hotel lopen we zo het centrum in en recht tegenover het hotel hebben ze het strand en de zee....geweldig.

In het centrum een lekker patatje gegeten, wat chillen in hotelkamer en om 19.00 uur even de zonsondergang bekeken om daarna weer lekker wat TV te kijken.

Vanavond beetje vroeg naar het bedje want morgen om 6.00 😱 uur gaan we ontbijten. Tussen 7.00 en 7.45 uur worden we op het circuit van Zandvoort verwacht voor onze 30 van Zandvoort. Eerst 5 km over circuit, dan aansluitend 30 km over strand, duinen, natuurgebied van Zandvoort en omgeving.

Morgen meer!

Ik hoop dat het met de foto's goed gaat🙈😱🤣

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Harry de Bruin:
    25 maart 2022
    Ziet er mooi uit kanjers. Heel veel suc6 morgen. Maak er een mooie wandeldag van. Tot zondag!!!
  2. Ikzelf...Yolanda 🤣🤣:
    Sorry voor de typefout😭