30 van Zandvoort. + 5 km extra circuit

26 maart 2022 - Zandvoort, Nederland

Poeh, vanmorgen vroeg de wekker...6.00 uur aan het ontbijt...6.45 uur vanuit het hotel gestart op weg naar het circuit.

2,4 km al gelopen voordat we überhaubt met de 30 van Zandvoort zijn gestart🙈 . Het circuit was super tof om eens gelopen te hebben. Was op sommige stukken, vooral de combochten, ook zeer lastig te lopen.

Na het circuit sloten we aan bij de 30 km wandelaars. Het pad ging over het strand, door de duinen, door het bos....dus we hebben alle ondergronden gehad. Van asfalt, schelpenpad, straatstenen tot aan bosgrond met uitstekende boomwortels. En uitgerekend in het bos, met nog 15 km te gaan, maakte ik natuurlijk een misstap....en ja hoor daar lag ik....op mijn plaat🤣🤣🤣

Gelukkig was er -buiten een gekrenkte trots- verder niks aan de hand en konden we gewoon onze weg vervolgen. We hebben een aantal tussenstops gemaakt, waar we onze stempelkaart konden afstempelen en ff konden genieten van muziek, zowel live bandjes als dj achtige.

Net na de finish kwamen we Peter en Ria Bokslag tegen die ons trakteerden op een drankje voor onze goede prestatie. Zij gaan morgen vanaf het circuit starten met een fietstocht van 90 km.

Na een leuke  gezellige dag ff bijgekomen in het hotel om daarna weer fris en fruitig (lees mega stijf in de heupen) om de hoek van het hotel bij een café-restaurant van een heerlijk dinertje te genieten.

Nu moe maar voldaan lekker nog wat chillen en vroeg slapen want vannacht door de zomertijd wordt het een uurtje korter😱

Veel liefs...

1. Harry de Bruin:
    26 maart 2022
    Super trots op jullie. Een mooie zonnige dag met een mooi verhaal afgesloten. Lekker slapen en tot morgen. XXX
  2. Aad en Ria:
    26 maart 2022
    Hoi . Knap gedaan . Lekker slapen voor straks . Groetjes Ma en Aad .
  3. Marja:
    26 maart 2022
    Dames super trots op jullie. Mooi weer en een leuk verhaal. Lekker slapen en morgen lekker rustig aan.
  4. Miep vanrijswijk:
    27 maart 2022