Frikandellentocht 16 april 2022

16 april 2022 - Dordrecht, Nederland

Lieve volgers, hier weer een wandelverhaaltje. Vandaag hebben mijn wandelmaatje Yvonne en ik de FRIKANDELLENTOCHT 🙈 gelopen. Deze tocht kwam ik tegen via een wandelgroep pagina op facebook. Het wordt georganiseerd door twee zussen die samen wandelden met als beloning een frikandel. Maar als je zoiets op een wandel pagina op facebook plaatst, krijg je vanzelf mensen die dan mee willen, dus nu is het een uitgelopen hobby van die meiden geworden. 😂😂

We waren dan ook met een groepje van 16 personen. Om 10.15 uur was het verzamelen op een parkeerplaats van een voetbalvereniging in Dordrecht. Na kennismaking met de andere wandelaars en een bakje koffie/thee kregen we voor onderweg een flesje drinken en een energiereep/fruitbiscuit mee en gingen we rond 10.45 uur van start.

Het is een tocht geworden van rond de 20 km in Dordrecht. Rond de 6 km, 12 km en bijna aan het einde hadden we een tussenstop bij een plaatselijke friettent met een frikandel ! Echt heel grappig. Ook aan de "vega's" onder ons was gedacht met een kaassoufflé.

De tocht zelf was mooi. Maar het tempo van 5,2 km  per uur lag voor sommige deelnemers ietswat te hoog. Helaas was er ook geen tijd voor leuke foto's van omgeving. We zijn leuke bospaadjes gepasseerd, door gezellige parkjes en woonwijken gelopen en diverse bruggetjes over gestoken.

Na ruim 20 km zat het erop en kregen we ook nog een medaille.

Al met al toch nog wel wat foto's in het voorbijlopen kunnen maken.

Bedankt voor jullie leestijd💋

1. Harry de Bruin:
    16 april 2022
    En nog wel een delletje speciaal ook nog...😎👍
  2. Aad en Ria:
    16 april 2022