Tulpenwandeltocht 15/6/2023

15 april 2023 - Middelharnis, Nederland

Hoi volgers, hier weer eens een wandeltocht reisverslagje.

Vandaag samen met mijn wandelmaatje Yvonne de 11 km van de Tulpenwandeltocht in Middelharnis gewandeld. 9.00 uur was de start met eerst een busreisje van ongeveer een kwartiertje. Het weer was heerlijk, zonnig met een beetje wind maar een lekker temperatuurtje van een graadje op 14. Het was net alsof we op schoolreis gingen🤣. Op een gegeven moment werden we echt midden in de polder gedropt bij een bordje; start 11 km🙈.

En daar stonden we dan....letterlijk dus uit de bus gezet, midden op een polderweg, en de bus reed dus gewoon weer weg....zoek maar de weg weer terug😜🤣

Al gauw kwamen we de eerste tulpenvelden🌷🌷 tegen, ging het jasje uit en om de heupjes geknoopt. De eerste stempelpost was bij manege 🐎Oostmoer in Stad aan 't Haringvliet. We hadden er alweer bijna 3 km opzitten.

Na een stempeltje, een bakkie koffie/thee en wat genieten van het muziekkorps gingen we weer op pad langs de volgende tulpenvelden.

Stempeltje nr 2 was bij de modelvliegtuigenclub SDGO ✈️, alwaar we een lekker ijsje🍦hebben gekocht. Hier hadden we er  alweer 7 km opzitten.

Op naar de finish (daar waar we de auto hadden geparkeerd en op de moesten stappen), waar we onze laatste stempel kregen en nog een medaille. De 11 kilometertjes zaten erop, weer trots op onze kleine prestatie🤜🤛

Nutuurlijk nog een bosje tulpen gekocht en weer richting huis.

Bedankt weer voor het lezen en de groeten van Yvon en mij.

IMG-20230415-WA0006

P.S. volgens mij is het met foto's toevoegen weer mis gegaan😡😱

1. Aad en Ria:
    15 april 2023