4de en laatste dag van de alternatieve 4 daagse

23 juli 2021 - Brielle, Nederland

Vandaag weer lekker vroeg (7.15 uur) gestart. Ronde Brielle, Hellevoetsluis, Brielle.

Het was een beetje bewolkt, maar de temperatuur was erg lekker. Super goed wandelweer dus.

In Hellevoetsluis lekker bij de Hema een croisantje gegeten en een jus 'd orange gedronken....we waren tenslotte al op de helft. (10 km gelopen)

Weer terug in Brielle bij Chez André onze 4 dagen "afzien" gevierd met een lekkere lunch. De wandelapp op stop gezet en er dan achter komen dat mijn maatje 22, 8 km heeft gewandeld en ik 24,4 km....huh....we liepen toch gezellig met ons tweetjes naast elkaar dezelfde route?

Maar goed, mocht de pret niet drukken. Ik heb ondanks een behoorlijke blaar genoten. Alleen beetje jammer dat de blaren pleister aan mijn sok bleef plakken waardoor de blaar stuk ging🙈🙈

En als verrassing kwam wederom onze taxichauffeur ons ophalen en kregen we een bos mooie alternatieve 4 daagse bloemen.

Ben later ook nog verrast met een mooie bos bloemen van mijn zus en zwager. Bedankt lieverds💋

Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes die jullie op deze blog hebben geplaatst.