Kust 2 daagse van Stours dag 1 zaterdag 28/8/21

28 augustus 2021 - Noordwijk aan Zee, Nederland

Lieve lezers,

Vandaag vroeg opgestaan want we (mijn wandelmaatje Yvonne en ik) moesten om 9.00 uur in Scheveningen zijn voor onze Stours kust 2 daagse.

We gingen met OV van Brielle naar Scheveningen, dus om 6.42 uur zaten we al in de bus. Reistijd...2 uur en 14 minuten.

In Scheveningen moesten we ons melden bij Zanzibar Beachclub, alwaar een enthousiaste jongeman ons hartelijk verwelkomde en onze koffer voor de overnachting aanpakte. Deze koffer werd voor ons naar ons hotel gebracht. Echt supersurvice!

Na een uitleg hoe de dag ongeveer zou gaan verlopen en een tasje met wat eten, drinken en consumptiebonnen, konden we nog een drankje nemen bij Zanzibar.

Daarna zijn we op pad gegaan. Op voor ongeveer 20.km richting Noordwijk aan Zee.

Helaas de heeeeele weg tegenwind gehad, een paar spettertjes, maar dat mocht geen regen heten, maar ook veel zonneschijn. Eigenlijk best wandelweer. Onderweg nog een drankje bij Bida Baai in Wassenaar, een ijsje bij Pistacchio in Katwijk aan zee.

Uiteindelijk rond 15.30 uur aangekomen bij het eindpunt de Zeemeeuw in Noordwijk aan Zee. Daar met een drankje gevierd dat we de 20 km weer gehaald hebben.

Hierna bij hotel Prominent Inn ingecheckt, leuk kamertje op 5de verdieping, mega mooi uitzicht over de zee.

Na een lopend buffet bij weer de Zeemeeuw moe maar voldaan relaxen op hotelkamer.

1. Marja:
    28 augustus 2021
    Leuk verhaal en foto's
  2. Harry de Bruin:
    28 augustus 2021
    Klinkt als een mooie wandeldag kanjers. Hopelijk dag 2 ook zo!!!
  3. Carola:
    29 augustus 2021
    Goed gedaan dames! Veel plezier op dag 2!
  4. Corrina:
    29 augustus 2021
    Weer een mooie wandel ervaring. Veel plezier vandaag, succes en zet 'm op dames !