Kust 2 daagse dag 2

29 augustus 2021 - Zandvoort, Nederland

Lieve lezers,

Vandaag 7.30 uur aan de ontbijttafel in hotel Prominent Inn te Noordwijk. Dan onze spullen uit hotelkamer pakken en op weg voor onze 2de en laatste dag van de kust 2 daagse.

Vandaag de afspraak met de zeer vriendelijke Stours meneer bij de vuurtoren. Deze nam onze  koffers weer mee naar Zandvoort. En wij kregen de route beschrijving door de duinen van Noordwijk naar Zandvoort, een kaartje voor de Amsterdamse Waterleidingsduinen(AWD), en een tasje met eten en drinken.

Na ons het eerste stukje op weg te hebben geholpen langs een lelijk flat met daarnaast een mooie vila wijk (misschien wonen hier die Meilandjes wel🤣🤣) gingen we op weg.

Na ongeveer 8 km de enige tussenstop van vandaag bij Nederzandt waar we met de consumptie bon een drankje konden nuttigen. Tevens plaspauze(🙈) want na deze stop gingen we de AWD in. Een prachtig natuurgebied waar we herten en vosjes hebben gespot. Helaas hebben mijn wandelmaatje en ik geen mega lenzen op onze mobieltjes en waren de beestjes voor het mooie te ver weg.

Onderweg een paar kleine duppels regen gehad, maar op de laatste 1 à 2 kilometer hadden we minder geluk en waren we alsnog drijfnat bij eindpunt Strandpaviljoen Plazand in Zandvoort aangekomen.

Al met al, het was een mooi wandelweekend, hebben leuke dingen beleefd. De organisatie van Stours was allemaal goed geregeld en zeker voor herhaling vatbaar.

1. Corrina:
    29 augustus 2021
    Top meiden 👍
  2. Harry de Bruin:
    30 augustus 2021
    En na het eten met een vriendelijke taxi chauffeur weer naar Brielle... 😄